Jump to content

Registration Terms

Regulamin forum GameHostingTalk.pl

 

  1. Na obszarze całego forum obowiązują przepisy prawne Rzeczpospolitej Polski, a także zasady netykiety.
  2. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem i go przestrzegania. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od pełnej odpowiedzialności za jego złamanie.
  3. Administracja forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z uprzednim poinformowaniem użytkowników.
  4. Forum jest podzielone na działy tak, aby użytkownicy mogli łatwiej znaleźć interesujące ich tematy. Zawsze zamieszczaj swoje tematy w odpowiednim dziale.
  5. Oprócz głównego regulaminu forum, niektóre działy posiadają także osobne regulaminy, które w bardziej szczegółowy sposób określają panujące w danym dziale zasady.
  6. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem są firmy, gdzie możliwy jest podział na konta prywatne jak i firmowe. Założenie nowego konta jest możliwe tylko w wypadku, gdy na poprzednie nałożony jest ban stały.
  7. Firmy zamieszczające swoje oferty mogą zostać proszone o weryfikację swoich danych przez administratorów. W każdej ofercie muszą być zamieszczone dane takie jak: Imię oraz nazwisko, NIP, REGON, dane kontaktowe. Ponadto, uzupełniony powinien zostać profil reprezentanta firmy.
  8. Staramy się aby wypowiedzi były zwięzłe oraz przejrzyste. Wystrzegaj się używania wielkich liter, błędów ortograficznych oraz stylistycznych.
  9. Na całym forum obowiązuje konieczność wypowiedzi na wysokim poziomie merytorycznym, niedopuszczalne są wypowiedzi na niskim poziomie w stylu "pisać, aby pisać", jak również ironiczne / sarkastyczne posty.
  10. Zwracamy uwagę aby nie umieszczać postu pod postem (tzw. Double post).

§ Zasady korzystania z forum

  1. Każdy zarejestrowany użytkownik, zgadza się na otrzymywanie drogą e-mailową różnego rodzaju reklam, wysyłanych przez administrację forum.
  2. Użytkownik zamieszczając post bądź temat na forum, oświadcza, że jest on jego autorstwa (chyba że podał inaczej w źródle danej informacji), i bierze za niego odpowiedzialność karną. Użytkownik pisząc post zgadza się na jego wyświetlanie wszystkim niezbanowanych użytkownikom, oraz gościom odwiedzającym stronę.
  3. Forum ma służyć dyskusji na tematy związane z hostingiem serwerów gier, stąd też należy dostosować się do obecnej tu tematyki i w działach poświęconym game hostingowi wypowiadać się na temat.
  4. Użytkownik podaje swoje dane osobowe dobrowolnie, i w każdym momencie korzystania z forum, może poprosić administratora forum o usunięcie wszelkiego rodzaju informacji, które zgodnie z prawem mogą być uznane za dane osobowe.
  5. Użytkownik nie ma prawa posiadać nicku zawierającego adres strony WWW. Tylko grupy do tego uprawnione, np. Przedstawiciel firmy czy Właściciel strony WWW. 

§ Treści Zabronione
Na forum panuje oczywiście wolność słowa, jednak zabronione jest:

  • Umieszczanie treści pornograficznych, łamiących prawa autorskie, zawierające ciężkie wulgaryzmy, propagują alkohol bądź narkotyki.
  • Obrażanie innych użytkowników, bądź osób publicznych.
  • Pisanie postów pozbawionych sensu, bądź merytorycznie nienależących do danego wątku, tzw. offtopicu. Zakazane jest także używanie floodu (spamu emotkami / hasłami, jak np. "pliz pliz pliz pliz").
  • Propagowanie piractwa internetowego, udostępniania nielegalnych treści bądź oprogramowania, bądź linków gdzie takie treści mogą się znajdować.
  • Pisania aby pisać, czyli postów mających na celu tylko podbicie sobie licznika postów.
  • Umieszczania takich samych tematów w więcej niż jednym dziale.
  • Umieszczanie linków referencyjnych, odnośników do innych serwisów, forów bądź stron internetowych, bądź adresów IP w celu reklamy! Wyjątek - patrz sygnatury.
  • Obowiązuje zakaz podszywania się pod członków załogi forum.

§ Sygnatury i awatary

  • Obrazek w awatarze może mieć maksymalną wielkość 100pxl na 100pxl, oraz wagę do 40kb.
  • Sygnatura użytkownika może zawierać maksymalnie 4 linie, a administracji forum, oraz przedstawicieli firm 6 linii.
  • Obowiązuje zakaz umieszczania jakichkolwiek obrazków w sygnaturze, w tym linków z serwisów typu gametracker.com
  • Sygnatura jest jedynym miejscem na forum, gdzie użytkownicy mogą zamieścić różnego rodzaju linki referencyjne, adresy IP serwerów itd.
  • Sygnatura i awatar są uważane za treści na forum, w związku z tym, je także obowiązuje regulamin forum, oprócz wyjątków dodanych w tym punkcie.

§ Moderatorzy, skargi oraz kary za nieprzestrzeganie regulaminu

  • Nad poprawnym działaniem forum i przestrzeganiem na nim regulaminu, opiekę sprawują moderatorzy, super moderatorzy oraz administratorzy.
  • Użytkownik może zostać ukarany za nieprzestrzeganie regulaminu za pomocą ostrzeżenia, ograniczeń uprawnień bądź banicji - stałej, lub na czas określony.
  • Limit wartości ostrzeżeń użytkowników wynosi 4, po jego przekroczeniu następuje blokada konta użytkownika na okres 31 dni.
  • Ostrzeżenie może posiadać wartość od 0 do 4, a także termin obowiązywania uznane według moderatora. Przedawnione ostrzeżenia nie są liczone do wartości ostrzeżeń.
  • Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji załogi forum, poprzez kontakt z osobą, która go ukarała, lub jego przełożonym (administratorem forum). W przypadku skargi na administratora forum, dodatkową formą kontaktu może być inny administrator.
  • Oprócz tego, każdy użytkownik może złożyć publiczną skargę w odpowiednim dziale na forum.
  • Zakaz publicznego negowania decyzji moderatora.

Podsumowanie:

  • Wymagając szacunku na forum, sam okaż szacunek innym jego użytkownikom.
  • Staraj się nie pisać pod wpływem emocji, szczególnie tych negatywnych.
  • Zanim zatwierdzisz swój post, przeczytaj go jeszcze raz, sprawdź błędy i zastanów się, czy Twoja wypowiedz zawiera przekaz, który wyraża Twoje poglądy i z którym chcesz być identyfikowany przez czytelników.
  • Pamiętaj, że wbrew powszechnej opinii nie jesteś anonimową postacią w Internecie!
  • Administracja forum nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
  • Konta nie są kasowane na żądanie. Wliczając w to treści dodane z danego konta użytkownika.
  • Korzystając z forum, akceptujesz wszelkie zasady panujące na forum.

Important Information